Spontaneous Art Attack

The Art of Everyday Life

Diazepam subit

Şi caloriferul arde

când tu ai scrâşni din dinţi,

şi eu mă-nvelesc

în timp ce tu te-ai împiedica.

Salivez pe pernă

După ce tu ai zbiera la mine

Cu albul de sub unghie

aţintit asupra nării mele stângi

pentru că te-am visat.

Eu sforăi în timp ce

balele mi se preling de-a lungul

cusăturii dintre buze

pe care se-ncheagă un cuvânt

pe care tu mi l-ai reproşa.

Şi eu te corectez

Cât tu ai sforăi

Şi eu te-aş păta

Dacă tu chiar ai dormi.

About harrietvsmatches

passionate scribbler and canvas smearer, student, professionally anxious.

3 comments on “Diazepam subit

  1. harrietvsmatches
    April 14, 2014
  2. tudy1311
    April 14, 2014

    naps have never seem so powerful.

    • tudy1311
      April 14, 2014

      *seemed

Leave a Reply

Information

This entry was posted on April 14, 2014 by in Creative Writing, Poetry, Uncategorized.
